Sunday, March 4, 2012

és miért van az öreg hölgyeknek kék haja?

sokan tudják, kék hajam volt évekig, de egy idő után olyan nagy mértékben el kezdett hullani, hogy egyszerűen nem volt mit tenni, orvosolni kellett. így búcsút inthettem kék hajacskámnak, ugyanis, akaratom ellenére, kihullott. az orvos eltiltott a hajfestéstől. pedig hiányoznak a kék tincseim. de nagyon. :(

és elárulom a titkot: egeszségügyi problémák miatt hullott ki a hajam, nem a hajfestéstől, de most már jól vagyok. :)















"Sohase nyertem, de amit magam megküzdöttem, meg is tartottam. Nem bántam meg semmit, igyekeztem szomorúságom fölött mindig egy darabka kék eget tartani.


Megmaradtam embernek, szigetnek, csodálkozónak, reménykedőnek, győzelemre törőnek, gondolkodónak.

Megmaradt szívem szeretete, gyűlöletem;


és minden felett megmaradtam folyton-keresőnek, ,,terepfelverőnek", lázadónak, életmentőnek, értelmezőnek, lassan bölcsülőnek, igazságkeresőnek, nevetőnek."



Latinovits Zoltán

No comments:

Post a Comment