Monday, May 2, 2011

"Da li postoji pravi trenutak za pokazati svoju sreću?" (Paulo Coelho)

neki dan me je dodao na popularnoj društvenoj mreži jedan dečko. prihvatila sam ga jer znam da svira u jednom bendu.

drugi dan mi je poslao poruku u kojem me je pitao da li smije staviti moju fotku "Mr. Karenjin" za pozadinu njegovog videa "Anyway..." (kratki instrumental. iznenadio me je, totalno, i obradovao jer citiram ga: "Naravno, napisao bih dolje photo by Andrea Sabo". da budem iskrena: ovo mi je najbitnije, najvažnije, navesti moje ime pored mojeg rada. više puta sam već prošla da su mi ukrali fotku i nisu mi naveli ime, niti rekli hvala. da-da, ima takvih, nažalost.

"U svakom od nas se nalazi neko djelo koje čeka ga da napravimo. To je središte našeg života, iako mi sami sebe varamo da nije bitno za nas da smo sretni. Pretežno je to djelo sakriveno ispod strahova, osjećaja krivnje. Ali ako se odlučimo odbaciti sve te stvari koje nam smetaju, ako ne sumnjamo u naše kvalitete, onda možemo ispuniti zadatak koji nam je od Boga dan u ovome životu." (Paulo Coelho)

volim kad me cijene, kad mi gledaju fotografije, kad ih komentiraju i kad mi se obrate s takvim pitanjima (smiju li koristiti moje fotografije). neopisiv je taj osjećaj.

i dalje učim. i dalje tražim svoj stil fotografiranja.

fotku "Mr. Karenjin" smatram jednom od mojih najboljih radova. ufotkala sam ga čekajući na sestrin vlak u Belom Manastiru. fotka prikazuje stvarnost.


da otkrijem tajnu: osoba koja me je pitala je Mario Husnjak, student gitare na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.

ovdje možete vidjeti i poslušati o čemu se radi:


hvala ti još jednom! :)


"Nakon što smo se za određene stvari jako namučili da bi ih ostvarili pitamo se "da li se to sve isplatilo ili isplati", da to se isplati, nemojte se predati." (Paulo Coelho

No comments:

Post a Comment